Stövlar från Duckfeet






Stövlar från danska Duckfeet. Modell Vejle. Breda och sköna för tårna. Brunt skinn fodrade med ullpäls. Dragkedja på insidan av de raka skaften. Rågummisula. Inte så mycket använda, jag har ännu inte gått in dem, så de är lite hårda fortfarande. Skynda er och köp dem, för jag skulle mycket väl kunna ändra mig i vilken sekund som helst... Fast då vet jag ju, de åker antagligen upp på vinden rätt snart igen. Bättre då på DIN fot! Storlek 38, måttet under foten är 26 cm. Stövelskaften mäter 32,5 cm från marken. Nypriset är kring 2 000 kronor.

Pris: 750 kronor, inkl frakt inom Sverige

SÅLDA!

2 kommentarer:

  1. Frida Järpegårdtorsdag, 12 januari, 2012

    Jag vill ha dem Ulrika! (om man får in ett par vader som är runt 35 cm?)

    /frida

    SvaraRadera
  2. Hej Frida! De är dessvärre redan bokade. Men blir det inget av med det köpet så är du på tur!

    SvaraRadera